Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампон-втулка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампон-втулка

    Колеги имам ядове със този тампон който е на помпата на съеденителя,миналата година го смених със подобен на мерцедес само че беше голяма играчка да пиля гумата защото размера не е същият и сега почна да ми хлопа пак педала,като го погледнах гумата я няма никаква.Някакви по-добри и дълготрайни решения да има и по възможност без да се сваля помпата ?
    Attached Files
    Last edited by RomeoJTD; d.m.y г., 23:08.
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    Това на горната ли е?

    ---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:24 ----------

    Първият път когато ми се износи този тампон и аз пилех някъкъв гумен тампон, който изкара 4-месеца и пак се смачка и скъса.Преди една година на металната втулка от тампона нахлузих изрязано парче армиран маркуч, като сложих и грес, мисля, че беше ф10 и от тогава педала не е мръднал!
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
      Това на горната ли е?

      ---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:24 ----------

      Първият път когато ми се износи този тампон и аз пилех някъкъв гумен тампон, който изкара 4-месеца и пак се смачка и скъса.Преди една година на металната втулка от тампона нахлузих изрязано парче армиран маркуч, като сложих и грес, мисля, че беше ф10 и от тогава педала не е мръднал!
      Тоест вместо гумата слагаш армиран маркуч така ли,а това ф10 не е ли малко като размер аз като го меря отвора където трябва да е тампона е някъде към ф19.Това е долната помпа вътре в купето която е на педала на съеденителя.
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
        Тоест вместо гумата слагаш армиран маркуч така ли,а това ф10 не е ли малко като размер аз като го меря отвора където трябва да е тампона е някъде към ф19.Това е долната помпа вътре в купето която е на педала на съеденителя.
        От кой град си, ако си от Пловдив няма проблем да ти го направя.
        Last edited by tonov; d.m.y г., 23:28.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Ето решението ми в снимки, след като за целта разглобих педала преди малко!В моя случай когато се скъса тампона, и стеблото на помпата започна да излиза от оста на педала,като педала пропадаше на пода!Тъй като евентуално пропадане по време на движение може да бъде много опасно особенно в дадена ситуация като изпреварване например, реших да се застраховам , и след импровизираният тампон поставих два размера гайки, който да задържат стеблото дори изцяло да няма тампон.
          Attached Files
          Last edited by stu; d.m.y г., 13:38.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #6
            По този начин става добре, също съм писал по въпроса.
            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...3&postcount=10
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Какво ще рече армиран маркуч ?
              Големите шайби ги имам и двете.
              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

              Comment


              • #8
                С вътрешна текстилна оплетка-почти всички горивни маркучи са такива.Моя го купих от едно магазинче в което продават части за Лада.Вътрешният диаметър на маркуча е Ф10 и както виждаш пасва точно на втулката от оригиналният тампон.След като се монтира върху втулката, външният диаметър става малко по голям и влиза трудно на мястото на стария тампон, за целта може да използваш някъкви клещи, най добре от тези-тип гарга, тъй като мястото е много неудобно!Днес след като разкачих моя за да го снимам се оказа , че няма никъкво износване и луфтове!!!
                Last edited by stu; d.m.y г., 18:39.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #9
                  Днес ми остана малко време и ето какво скалъпих, купих маркуч за бензин със вътрешен диаметър 12мм и външен 19мм,направих тази втулка която е на схемата и стана все едно излиза от завода , абсолютно никакви луфтове.
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                  Comment

                  Working...
                  X